21/03/07

NO DIA INTERNACIONAL DA POESIA ou...

...no tempo da frol*


Proençaes soen mui ben trobar
e dizem eles que é cõ amor;
Mais
os que trobem no tempo da frol
e non en outro, sei eu ben que non
am tam gram coita no seu coraçom
qual m’eu per mha senhor vejo levar.

Pero que trobã e sabem loar
sas senhores o mais e o melhor
que eles podem, soõ sabedor
que
os que trobã quand’a frol sazõ
á, e no ante, se deus me perdon
nõ am tal coita quel eu ei sen par.

Ca os que trobã e que s’alegrar
eno tempo que ten a color
a frol cõsigu’e
, tãto que se for
aquel tempo,logu’en trobar razõ
no an, nem vive[en] qual perdiçõ
oj’eu vivo, que pois m’a de matar.

Dom Dinis, rei e poeta - s.XII-XIII

*flor
foto de amélia pais


Etiquetas: ,

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com Licença Creative Commons