11/09/09

LER CLÁSSICOS - 111




Levad', amigo, que dormides as manhanas frías;
toda-las aves do mundo d'amor dizían.
Leda m'and'eu.

Levad', amigo, que dormide-las frías manhanas;
toda-las aves do mundo d'amor cantavan.
Leda m'and'eu.

Toda-las aves do mundo d'amor dizían;
do meu amor e do voss'en ment'havían.
Leda m'and'eu.

Toda-las aves do mundo d'amor cantavan;
do meu amor e do voss'i enmentavan.
Leda m'and'eu.

Do meu amor e do voss'en ment'havían;
vós lhi tolhestes os ramos en que siían.
Leda m'and'eu.

Do meu amor e do voss'i enmentavan;
vós lhi tolhestes os ramos en que pousavan.
Leda m'and'eu.

Vós lhi tolhestes os ramos en que siían
e lhis secastes as fontes en que bevían.
Leda m'and'eu.

Vós lhi tolhestes os ramos en que pousavan
e lhis secastes as fontes u se banhavan.
Leda m'and'eu.


Nuno Fernandes de Torneol, trovador
in Cancioneiro da Biblioteca Nacional (CBN) e da Vaticana(CV)

Pequeno glossário:

levad': levantai.vos; ementavan: comentavam, conversavam;siian: estavam pousadas;tolhestes: cortastes;u:onde

Etiquetas:

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com Licença Creative Commons